25.1.13

nirvana


En aquest moment em trobo en un nirvana indescriptible, que ja no ho deu ser tant perquè si ho fos jo no escriuria això. Sigui com sigui, no sé si aquesta situació, que preveig de durada limitadíssima, és deguda a la victòria del Barça o a haver menjat dos caramels seguits de la capseta metàl·lica circular dels supermercats Dia: 200 grams en total amb sabors d'Orange, Lemon, Apple, Cherry i Strawberry, que la majoria de vegades sóc incapaç de reconèixer, potser perquè no parlo anglès.


Continuo

5 comentaris:

Anònim ha dit...

simply stopping by to say hello

Francesc Puigcarbó ha dit...

que són al·lucinogens els caramels aquests? o potser ho és el joc del Barça?.

salut

Carme Rosanas ha dit...

Coi, Miquel... un momentet, ja torno que me'n vaig al Dia! :D

fra miquel ha dit...

Gaudeix, gaudeix de l'estat "nirvanic" que són quatre dies!
Salut!

PS: Has de tastar els bombons del LIDL. Aquells que venen en forma de caragols de mar.

miquel ha dit...

Hola, doncs, anònim.


Tot pegat, Francesc, que per arribar a la sobrepassar les servituds del cos cal partir de les coses terrenals diverses.

Ei, Carme, veig que encara continues amb les al·lucinacions suggerides, Ja t'ho deia :-)


Ni quatre dies, fra, que és només un moment que de seguida s'espatlla.
Els tinc vistos, els bombons, però, a diferència de la majoria dels meus contemporanis, no m'atreu el xocolate :-(
Salut!