1.12.09

influències

No en sé res dels cossos celestials que, segons diuen Llull i altres, influeixen sobre els cossos terrenals. Nascut sota el signe de Sagitari, per tant quan comença l’hivern, ignoro si tinc res a veure, ascendents a part, amb alguns personatges famosos o coneguts que van treure el cap al món el mateix dia que jo: el torero José Romero Martínez (1745), el matemàtic Nikolai Ivanovich Lobachevski (1792), Eligiusz Niewiadomski, pintor polonès, assassí de Gabriel Narutowicz (1869), Minoru Yamasaki, arquitecte nord-amaricà (1912), Maurice de Bevere (Morris), dibuixant de Luke Lucky (1923), Woody Allen (1935), Jesús Moncada (1941), la meva cunyada D. (...)... No descarto certa semblança amb algun d’ells, barrejada, en algun cas, amb una dosi d’admiració o enveja, però m’és impossible arribar a cap conclusió consistent.

En canvi, gairebé tinc la certesa que el fet de nàixer en festiu i a les 12 del migdia em va proporcionar una característica aparent de la meva personalitat: la indolència. Dic aparent, perquè, com passa sovint en aquesta vida, la processó va per dins i asseguraria que els nascuts en festiu sempre tenim un malviure pensant que després de les festes vénen els dies feiners.


(Si algú, que no ho sàpiga, té interès a concretar el dia de la setmana que va néixer, només cal que faci un clic aquí)

13 comentaris:

Júlia ha dit...

Entenc que és el teu aniversari, felicitats doncs!!!

Júlia ha dit...

Els almanacs de tebeos antics sempre acostumaven a portar aquests calendaris per saber el dia de la setmana del naixement o del que et semblés.

anna g. ha dit...

Felicitats ;)

Clidice ha dit...

Si és el teu aniversari: FELICITATS! i si, té a veure, que servidora va néixer en revetlla (la de sant Pere) i molt em temo que això se'm nota :P

Francesc Puigcarbó ha dit...

En un exercici de sagaç deducció he intuit que subliminalment ens has fet saber que avui acumules un any més a la teva vida, com Woody Allen i altres.

Per molt anys i moltes felicitats!

Montse Assens ha dit...

Per molts anys!!!
un somriure

iruna ha dit...

anit vaig estar llegint-te els uns de desembre...

felicitats :)

(què t'ha passat a la foto?)

he entrat al "només...", i sort de la xuleta que hi ha al final. si no m'he perdut per les fletxes, me sembla que també vaig nàixer en festiu (una explicació més al "malviure"...)

l'expressió "la processó va per dins"... quina una, també :)

una abraçada amb carinyo

iruna ha dit...

anit vaig estar llegint-te els uns de desembre...

felicitats :)

(què t'ha passat a la foto?)

he entrat al "només...", i sort de la xuleta que hi ha al final. si no m'he perdut per les fletxes, me sembla que també vaig nàixer en festiu (una explicació més al "malviure"...)

l'expressió "la processó va per dins"... quina una, també :)

una abraçada amb carinyo

kika ha dit...

per molts anys!!!
una bonica manera de fer-ho saber :-)
per cert, què és el dia clau?

i com diu la iruna: què t'ha passat a la foto?

preguntes, preguntes, ...

miquel ha dit...

Gràcies, Júlia.
Els tinc ben presents aquells tebeos que no han tingut continuïtat.

Gràcies, Anna. Tu ja et trobes en el compte enrere, i veig que et caurà en divendres, que és el millor dia de la setmana.
(m'agrada la foto)

Gràcies, Clidice. Sí que se't nota, llegir-te és una festa :-)

No m'hi vaig poder resistir, Francesc. Vulguis o no sempre sospeses els anys exactes.
Gràcies pels teus desitjos.
(ei, alguns dels altres ja no acumulen anys, segons el comput humà normalment acceptat;-)

Gràcies, Montse enfeinada :-)

M'encanta que em felicitis doblement, iruna, jo també trobo que són molts anys :-)
Ja m'ho semblava que també eres de dia festiu: cvom costa viure durant els dies feiners, un malviure, efectivament.
Una abraçada.

Gràcies, kika!
De les dues preguntes, només podré respondre'n una.

emili nieto ha dit...

Tan subtil com sempre. Felicitats.
(Per cert, no em funciona l'enllaç que has deixat).

Xurri ha dit...

faig tard, però moltes felicitats!!!!!!!!!!!!

petó!!

miquel ha dit...

Gràcies, Emili! (tornaré a comprovar l'enllaç, no sigui cosa que no es pugui demostrar la data del naixement)

No fas tard, Arare, que les dates no mesuren amistats.