9.7.09

estiuenc

No em disgustaria anar a veure l’onada groga de demà si no fos perquè l’esdeveniment m’agafa en una hora que ja tinc compromesa amb el meu raconet d’ombra on em cargolo sempre que puc. Ves, potser faré un esforç, però.

A més, potser és el moment de demanar hora immediatament per tal de fondre tots els dolors de l'any. Fa uns dies ja vaig fixar la vista en un anunci que promet, tot i que desconfio una mica dels promotors que a l’hora d’anunciar-se no tenen prou cura amb la llengua. Respectaran el meu cos si no respecten la meva llengua? Saben realment què és l’auriculoteràpia o em fotran pel que jo, fins consular les fonts adients, considerava que era un infix de pes? Terrible i dolorós dilema.

I després, potser una tapeta en un restaurant que no només respecta la llengua sinó que hi juga (és un local d’en Martí?). És clar que la meva desconfiança continua: mimar la llengua vol dir que les tapes no seran reescalfades?

Quantes possibilitats incertes em presenta l’estiu... I si em quedés en el meu raconet d’ombra i terra?







































4 comentaris:

Clidice ha dit...

argh! ahir, a l'IKEA: si vols comprar el teu carretó FIXA ... encara tinc tremolors a l'ànima.

kika ha dit...

però quins llocs que trieu! ikea! el tour! uns curanderos!
si em perdo que no m'hi busquin!
(encara que sempre he pensat que si em perdo no voldria que em trobessin! :-D)
com que de tot lo altre no podem saber si en tenen cura, almenys que tinguin cura de la llengua (no com jo :-D

miquel ha dit...

Uf, IKEA! Qualsevol dia resumiré la meva primera i darrera visita, Clidice.

És clar, kika, com que tu tens la mar davant de casa..., però els altres bé hem d'anar voltant ;-)
No te'ns perdis, que et buscarem.
Ei, que sí que tens cura de la llengua, tot i que la llengua sovint és tan mòbil que arriba un moment que noi saps on para.

kika ha dit...

ei! que només tinc el mar davant de casa en els dies de vacances, eh?
ara ja l'enyoro! sort que aviat hi tornaré a ser :-)