23.7.09

apunt de vacances

Amb la innocència que em caracteritza, em vaig endur set llibres: cinc relectures i dues novetats. De moment, res de res; a penes una mirada, això sí, intensa, a una relectura i divuit pàgines d'una novetat que m'avorreix. No tinc temps. Sembla que necessitaré tornar a la rutina de la feina regular per a llegir amb normalitat. O potser m'hauria de situar en un mas completament aïllat i sense cap altra distracció que la natura, tot i que em temo que la contemplació de la natura m'ocuparia tot el temps: em conec.

És veritat que Pla, com sempre, m'ha tornat a temptar. Concreto el fulleig dispers en desordre:

Notes per a Sílvia
Notes disperses
Notes del capvesprol
El passat imperfecte
Viatge a la Catalunya vella
El meu país


I la represa circumstancial del bloc Planisferis.

I lectures ràpides, quan puc, de blocs coneguts.

I el diari diari, que aquests darrers dies em porta notícies terribles i polèmiques estèrils, però no exemptes de raó i raons, del meu sud.

9 comentaris:

Clarissa ha dit...

Que maca la foto! On és?

Roser Caño Valls ha dit...

Hola! Ironies de la vida, hi ha qui llegeix més quanta més ocupació laboral té, serà el teu cas :)

Salutacions cordials.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Hola Pere, no sé que carall vaig fer, pero havia (o aixó em pensava) deixa't penjada una breu historia d'en PERE CALDFERS programada pel 21 però s'ha esfumat. En un altre ordre de coses he aprofitat per llegir L'inici del Capvespre de na Júlia i la veritat és que m'ha agradat molt, en un ordre superior a altres coses que havia llegit d'ella.- Bones vacances!

Violeta ha dit...

Pere, et segueixo llegint, encara que no et comenti.

Pregunto el mateix que la Clarissa.

A mi em passa a la inversa que a tu. Ara és quan disposo de temps i tranquil.litat per llegir. I ho gaudeixo tot al 100%.

Segueix bé les vacances, i les lectures, sigui quines siguin.


Una forta abraçada.

Clidice ha dit...

Gaudeix, tan si llegeixes com si no, que els espais i les persones també necessiten ser llegits :)

Ma-Poc ha dit...

Doncs gaudeix de les vacances, i ja gaudiràs de les lectures més endavant... :)

arsvirtualis ha dit...

Les vacances són, entre moltes altres coses, per a no fer res!

miquel ha dit...

Sí que és maca la foto, Clarissa. Encara no et puc dir d'on és, però et dono una pista: correspon al castell d'una baronia empordanesa.

No sé si llegeixo més durant el període laboral, Roser, però sí que ho faig d'una manera més regular i programada. Durant les vacances, tinc tantes obligacions... ;-)
Salutacions

Em va estranyar no veure el teu post calderià, Francesc, però ja se sap que els misteris d'internet són inexplicables.
Jo encara tinc pendent la novel·la de la Júlia; a veure si aquests dies...
Gràcies, i el mateix et desitjo, encara que les teves les vols fer curtes (però intenses :-)


I jo et segueixo a tu, Violeta, tot i que no et prodigues gaire.
Com a la Clarissa, et donarè una altra pista: el castell només es pot visitar els dimarts al matí (excepte a l'agost, que fan vacances)
Teòricament jo també disposo de temps, però sempre sorgeixen tantes coses que se m'acaba sense dur a terme els bons propòsits de lectura. De fet, llegir, ja llegeixo, però a l'Empordà sempre m'enganxo amb l'obra de Pla per una cosa o altra i la resta de lectures s'endarrereixen. En fi.
Una abraçada, Violeta.


Molt bé, Clidice, tens tota la raó, em converteixo en lector d'espais, més que de persones.

Sí, Ma, els llibres no solen desaparèixer ni canviar, encara que amb el temps sempre en fem una nova lectura, sempre descobrim nous matisos.

Què més voldria, ars, que no fer res. És veritat que bado molt, però no sé si això es pot considerar no fer res. Baixaràs a badar al delta?

arsvirtualis ha dit...

Enguany badaré amb les filles de Wotan i faré alguna escapada a Zeeland. Tinc ganes de tornar-hi.