9.7.08

Col·laborant en el joc del trapezista

En Jesús té un dels blocs més actius i interactius de la xarxa, i amb molt de gust col·laboro en un dels seus jocs, i de passada el convido -i també a vosaltres- a participar en les meves -nostres- execel·lents transformacions (deixeu-me'n fer publicitat). Bé, al cas, el text oficial és el següent:


El blog Tens un racó dalt del món (http://jmtibau.blogspot.com) proposa jocs literaris cada dimecres, amb premis inclosos. Aquesta setmana, aquest blog (vol dir el meu) col·labora facilitant una pista en forma d'imatge per al 64è joc literari, tot i que no ens ha volgut dir quina és la solució (ho juro davant els Evangelis apòcrifs i amb la mà al pit). Només sabem que cal trobar el títol d'un llibre i el seu autor/a (la imatge pot fer referència a qualsevol dels dos).



Vet aquí la imatge:













Si no fos perquè no té l'aligot imperialista, hagués dit que és l'escut d'Àustria. Uf, hauré de mirar els altres blocs (o blogs), que si em guio només pel que tinc, la solució de l'enigma em sembla impossible.

2 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

gràcies per la col.laboració

miquel ha dit...

ja ho saps, un plaer.