30.5.05

definitivament

M'acabo de traslladar definitivament a blogger. Resulta que a B B em tenen una setmana incomunicat i quan puc tornar a escriure han convertit l'antic blog en un taxi amb aquella mena de crestes publicitàries que van córrer per Barcelona ja fa temps i que semblava que serien el futur de la publicitat ciutadana. Doncs torno el taxi a l'empresa i que em traguin tot el que hi he deixat. La cresta que se la quedin. El més possible, però, és que em tocarà fer la feina a mi a poc a poc. Cap problema.
Sí, ja ho sé que era de bades i poden fer el que vulguin.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

sí, ja ho sé que fa mitja hora que t'he dit que anava a dormir...
però és que m'he desvetllat!
nanit, pere
mar
"No s'accepten comentaris sobre aquest tema." >> doncs, sense comentaris

Anònim ha dit...

(però m'agrada més aquest disseny de blogger)
(mar)

miquel ha dit...

Bé, doncs s'accepten comentaris.